Propojeni anteny s antenou

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 5 13:52:05 CEST 2006

A co zkusit rovnou aktivní retranslaci? Nejlíp vzít nějakej HW AP se
výstupem na dvě antény, jednu hodit směrem na providera, druhou
všesměrovku pro notebook a to APčko nastavit jako bridge (ale nejsem
odborník, do wifi nedělám, jen si myslím, že by to tak mohlo
běhat...).

Případně by to šlo i zkombinovat pomocí dvou APček propojených ethernetem.

Každá anténa by měla být na jiném kanálu.

P.K.