Propojeni anteny s antenou

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 5 13:53:59 CEST 2006

Petr Simek napsal(a):
> Zdravim,
>
> chtel bych si overit/zeptat zda by sla nasledujici situace resit nize
> nastinenym zpusobem. Znamy ma u providera ucet pro WiFIi pripojeni.
> Pripojuje se notebookem na 1km vzdaleny bod. Kdyz ma notebook za oknem tak
> je to bez problemu ale kus dal uz mu to nechodi. Reseni typu HW klient s
> venkovni antenou a notebook do nej pripojeny dratem se mu nelibi, chtel by
> byt s notebookem wireless . Napadlo mne zda by slo vzit nejake sito 26dB to
> umistit ven, propojit koaxem na malou 2dB antenku ktera by byla uvnitr.

> [...]

Nevim jak u WiFi, ale tusim svagrovo sef to pouziva u mobilu - ma
kancelar dole ve sklepe v baraku. Ja pouzival na mobil (jeste za ery
GPRS) desetiprvkovou yaginu - tu jsem mu pak prave dal a co vim tak ji
ma na baraku a dolu stazeny koax pripojeny na malou prutovou antenku v
mistnosti. Pry mu to funguje nebo fungovalo dobre.

Zda to nebude problem na Wifi se ale neodvazuji soudit.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info