Propojeni anteny s antenou

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Září 5 13:43:45 CEST 2006

Zdravim,

chtel bych si overit/zeptat zda by sla nasledujici situace resit nize
nastinenym zpusobem. Znamy ma u providera ucet pro WiFIi pripojeni.
Pripojuje se notebookem na 1km vzdaleny bod. Kdyz ma notebook za oknem tak
je to bez problemu ale kus dal uz mu to nechodi. Reseni typu HW klient s
venkovni antenou a notebook do nej pripojeny dratem se mu nelibi, chtel by
byt s notebookem wireless . Napadlo mne zda by slo vzit nejake sito 26dB to
umistit ven, propojit koaxem na malou 2dB antenku ktera by byla uvnitr.

Selskym rozumem predpokladam ze ten zvyseny vykon na prijmu te 26dB
anteny se vyzari tou 2dB a ze vykonova hustota by se v mistnosti mela
zvysit a obracene. Je to opravdu tak ? Muze tahle pasivni 'retranslace'
fungovat ?

S pozdravem