[OT] mobilni pripojeni

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Září 5 13:03:25 CEST 2006

ja mam zase gprs u T-mobile Twist data unlimit a pro zmenu mi po dobiti
omezili rychlost tak, ze stahuju 3kb/s :)))
Udajne jsem za ten jeden den presvihl FUP 3Gb, takze to uz 3 dny resi
technici...
Panove, neveril bych, ze u pripojeni za 850Kc/mesic a rychlosti max
8kb/s si nekdo dovoli zavest FUP :(

Tot ma zkusenost...

Petr S.