[OT] mobilni pripojeni

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Září 5 13:54:37 CEST 2006

Ja mam kartu od oskara za 10kc/mesic. Na ten mi chodi maily. A kdyz
potrebuji mobilni www, tak si sednu do kavarny. (Ted jsem byl par dni v
kempu a net byl zadarmo.)
Michal
----- Original Message -----
From: "Petr King" <petr.king@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 05, 2006 1:03 PM
Subject: Re: [OT] mobilni pripojeni

ja mam zase gprs u T-mobile Twist data unlimit a pro zmenu mi po dobiti
omezili rychlost tak, ze stahuju 3kb/s :)))
Udajne jsem za ten jeden den presvihl FUP 3Gb, takze to uz 3 dny resi
technici...
Panove, neveril bych, ze u pripojeni za 850Kc/mesic a rychlosti max
8kb/s si nekdo dovoli zavest FUP :(

Tot ma zkusenost...

Petr S.