[OT] mobilni pripojeni

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Září 5 12:50:18 CEST 2006

Je to dost OT, ale aspon to patri k praci...
Co si poridit za pripojeni aby to bylo znatelne rychlejsi nez std. GPRS
a zaroven mobilni?

Zjistil jsem, ze UMTS ma O2 jen v Praze a Brne, kdyz jsem se zajimal o
Liberec, tak nebyli schopni rict jestli bude za mesic, za 2 roky nebo
vubec... EDGE tu taky neni.
Vodafone na 3G rezignoval uplne.
T-Mobile nevim, ale nerad bych dalsiho operatora. Jak to tam vypada?
Uvazuju o CDMA u O2, ale zas je to spojeno jen USB a zrejme nepujde
pripojit k PDA.

Zapomel jsem na nejakou moznost, s kterou ma nekdo dobre zkusenosti a
funguje mimo Prahu?

Ted mam GPRS u Vodafone, je to cim dal nejak pomalejsi, nebo se mi to
zda?