Problem s FT232BL

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 1 11:21:18 CEST 2006

jj, dosku treba po pajkovani poriadne umyt od tavidla a izopropil nie
vzdy pomaha. Stalo sa mi uz viac krat ze tavidlo z "normalneho" cinu
sposobilo ze rucne zapajkiovane cpld nefungovalo. Po umyti zmesou
rozpustadiel pre elektroniku zrazu zacalo :-) Podotykam ze vsetkych 208
vyvodov som skontroloval pod mikroskopom na skraty a spravne
zapajkovanie, vsetko bolo ok, len aj po umyti izopropilom tam boli male
zbytky tavidla.
b.