Problem s FT232BL

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Září 1 11:06:55 CEST 2006

> Taky pouzivam pajeci pastu Pro'sKit z GMka (Solder paste, made in
> Taiwan)...  nebude problem treba tady?

S tou samou pastou mam taky zkusenost.
Paji se s ni opravdu skvele, ale stavalo se mi totez co popisujete.
Coudilo se mi od vyvodu.

Kde jsou vyvody soucastky v hustem rastru, tam zmerim slusmetrem, ze nejsou
mezi sebou skratovane, zapnu napajeni, neco nefunguje a od nejakeho vyvodu se
huli, vypnu a slusmetr tam kde to predtim bylo v poradku nameri odpor jen
nekolik jednotek ohmu. Ta pasta pusobenim elektriny (pisu to takhle obecne,
protoze nevim jak to funguje) zvodivi ikdyz predtim jeji odpor nebyl
meritelny ani na rozsahu 20 megaohmu.

Pomuze to jen radne, ale opravdu radne, vypucovat v isopropylu. Jako
oplachnout vysteteckovat a jeste nechat pres noc machat.
Ale je to furt lepsi nez pasta co tu zbyla po predchudcovi, ta se ani
vyplachnout nedala, ale na ty jsem aspon objevil (pozde ale prece) symbol, ze
se nesmi pouzivat na elektroniku. Tady u ty z GM zadne takove varovani
nebylo.

Pastu ted pouzivam jen v nutnych pripadech a v minimalnim mnozstvi.

Jakub Ladman