Problem s FT232BL

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pátek Září 1 18:21:19 CEST 2006

Jednou jsem taky cosi pajel pajeci pastou na smd a nedarilo se me svab
rozjet, neustale mel napajeni ve zkratu, tak jsem oddelal nekolk CPLD
svabu, casem jsem zjistil za je zkrat mezi vyvody, desku jsem umival v
lihu. Byla tam hodne dlouho ale zadna slava. Lih se priste pod cip
nedostal. Tak jsem po odstraneni svabu CPLD ocistil vyvody od cinu a
umil desku lihem. Dodil jsem svab na desku a jako tavidlo jsem pouzil
kalafunu. A obvod funguje dotedka, jen ma jeden I/O pin prosku nemocny,
z pinu jde cist ale uz nejde nastavit... Jednalo se o projekt vyvojove
desky s PIC+XILINX obvody na mem webu.....
Co se tyce toho blokovaciho kondu, tak jsem vychazel z datashedu vyrobce...

Pavel Prochazka.zde.cz