Re: Destičky plošných spojů

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Říjen 26 08:05:01 CEST 2006

Nedavno jsem tam nechal delat jednostrannou dps, pravda ze podklady nebyly
ode mne (tim padem jsem nemel gerber data) a dodal jsem mu je emailem jen
jako obrazek. Predem ale poptano jestli staci jako vyrobni podklad...
Pri zadavani jsem se ptal jestli mi to vyvrtaji i kdyz k tomu nemam vrtaci
data, pry bez problemu.

Prislo to nevyvrtane ale hlavne se slitymi vrtacimi body (pajeci plosky bez
direk), takze se to pak dost blbe vrtalo. Na muj opakovany emailovy dotaz,
kde je chyba a jaka data bych mel priste dodat aby k tomu nedoslo vubec
nereagovali, takze jsem usoudil ze priste nebude....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 26, 2006 4:06 AM
Subject: Destičky plošných spojů

Hezký den vespolek,

    chci se zeptat přítomných, máte někdo zkušenosti s firmou pana
Kohouta ? Dělají dobré destičky ? Já jsem do dneška nechávala dělat
destičky vždy v Semachu a maximální spokojenost. Ale pro majáčky pro
děti honím cenu co to jde a právě firma pana Kohouta mi nabízí prakticky
poloviční cenu. Tak jsem nedůvěřivá a ptám se.

    Moc díky za odpovědi :-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz