Re: Destičky plošných spojů

Cizek.Milan cizek.milan@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 26 08:11:03 CEST 2006

>  Nedavno jsem tam nechal delat jednostrannou dps, pravda ze podklady nebyly
>  ode mne (tim padem jsem nemel gerber data) a dodal jsem mu je emailem jen
>  jako obrazek. Predem ale poptano jestli staci jako vyrobni podklad...
>  Pri zadavani jsem se ptal jestli mi to vyvrtaji i kdyz k tomu nemam vrtaci
>  data, pry bez problemu.
>
>  Prislo to nevyvrtane ale hlavne se slitymi vrtacimi body (pajeci plosky bez
>  direk), takze se to pak dost blbe vrtalo. Na muj opakovany emailovy dotaz,
>  kde je chyba a jaka data bych mel priste dodat aby k tomu nedoslo vubec
> [...]

Pokud plati to co drive, tak ty desky vrta rucne dcera p.Kohouta jako brigadu. :) Bylo to jasne patrne. Ja jsem si u nej kdysi nechal delat asi 8ks oboustranych, bylo to bez prokovu (nedela), "postribrene" nejakym sajrajtem - pajeni v pohode, ale jinak to vypadalo desive. Mozna jsem mel jen nejake zmetky, mozna se kvalita uz zmenila. :-) Jinak panuji ruzne dalsi historky, jako leptani plosnaku ve vane apod. :-)

Milan