Re: Destičky plošných spojů

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Říjen 26 07:56:50 CEST 2006

Tady vespolek,
zkušenosti mám dvoje. Jednoduché jednostranné tišťáky celkem bez problémů,
mohu tedy doporučit. Ale jednoduché oboustranné si nechte u něj vyvrtat,
protože jeho soutisk je dost nedokonalý. Kdysi jsem si nechal dělat tišťáky
na TRX FANTOM a ty jsem musel po vyvrtání vyhodit. Soutisk s tolerancí přes
půl pájecí plošky je  nežádoucí. Proto tedy nechat vyvrtat u něj a hned mu
to hodit na hlavu za tepla.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 26, 2006 4:06 AM
Subject: Destičky plošných spojů

Hezký den vespolek,

    chci se zeptat přítomných, máte někdo zkušenosti s firmou pana
Kohouta ? Dělají dobré destičky ? Já jsem do dneška nechávala dělat
destičky vždy v Semachu a maximální spokojenost. Ale pro majáčky pro
děti honím cenu co to jde a právě firma pana Kohouta mi nabízí prakticky
poloviční cenu. Tak jsem nedůvěřivá a ptám se.

    Moc díky za odpovědi :-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz