Snimac otisku prstu

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Říjen 20 11:19:57 CEST 2006

Ono to bohuzel asi neni tak jednoduche.
Po pravde receno jsem si to taky jeste pred tremi dny predstavoval
takhle snadno - udelam hash z referencnich otisku, hash z aktualniho,
porovnam a je ve vymalovano.

Jenze to z principu nejde.
Hash je jednoznacna jednosmerna funkce. Ale otisk prstu je pri
kazdem cteni trochu odlisny. Takze ta ulozena informace
(pravdepodobne) neni neco jako hash, ale spis nejaky popis
markantu, ktere pak na aktualnim otisku hledam.

Jinak jeden vzorek na vsech zarizenich ma plus minus neco
kolem 0.5 kilobyte.

rollfree