Snimac otisku prstu

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 20 03:49:20 CEST 2006

Ten FIU porovnava jen nejaky hashe vygenerovane z otisku
Takze je to spis omezene trosku tou pameti co tam je a ta je na 1000 vzorku
Dale se to pak taky povazuje mnohem mene za zasah do soukromi protoze nikde neni ulozeny obraz otisku prstu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Thursday, October 19, 2006 11:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Snimac otisku prstu

Jsou 2 kategorie techto zarizeni : vykonnensi, ktera umi identifikovat uzivatele (odpovedet na otazku "kdo je to ?") i overit uzivatele (odpovedet na otazku "je to opravdu on ?") a mene vykonna, ktera umi jen overeni uzivatele.

Problem je, ze identifikaci maji nektera zarizeni omezana na dost maly pocet vzorku (napr. ten Moeller na 100), coz je ale docela pochopitelne (i kdyz neprijemne), protoze pri tom porovnavani vzorku s mnoha vzory si to DSP pekne makne.

Proto by se mi hodilo zarizeni, ktere je stavene na identifikaci, a kteremu by se vzory daly posilat on-line seriove, takze bych mohl optimalizovat  poradi vzoru (napred poslat ty nejpravdepodobnejsi uzivatele).

Teoreticky by se na to dalo pouzit i zarizeni, ktere umi jen overeni uzivatele - proste bych muj predhazoval jeden vzor za druhym.
Jenze tyto snimace maji asi pomalejsi elektroniku, protoze se pocita jen s relativne malym poctem komparaci a v rezimu identifikace by mohla byt doba odezvy uz neprijatelna.

rollfree