Snimac otisku prstu

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 20 11:49:23 CEST 2006

Oni maji nejaky patentovany postup jak z otisku vygenerovat ten hash
A ten ma pak pouze par bytu docela se mi zdalo ze desne malo
Funguje to asi podle standardne identifikovanych znaku v daktiloskopii
Pak se to da porovnavat
Jinak jsem se to pokousel oblbnout treba pootocenim nebo zakrytim casti otisku
Posunutim a tak podobne
Da se rict ze pro spolehlive porovnani mu staci 1/4 puvodni plochy otisku
Pokousel jsem se pod prst dat vlas a tim vzniknul na te bitmape celkem velkej slic
a pokud si dobre pamatuju nemelo to naprosto vliv na score toho otisku
Ten algoritmus prevodu na hash je asi hodne vychytanej

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Friday, October 20, 2006 11:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Snimac otisku prstu

Ono to bohuzel asi neni tak jednoduche.
Po pravde receno jsem si to taky jeste pred tremi dny predstavoval takhle snadno - udelam hash z referencnich otisku, hash z aktualniho, porovnam a je ve vymalovano.

Jenze to z principu nejde.
Hash je jednoznacna jednosmerna funkce. Ale otisk prstu je pri kazdem cteni trochu odlisny. Takze ta ulozena informace
(pravdepodobne) neni neco jako hash, ale spis nejaky popis markantu, ktere pak na aktualnim otisku hledam.

Jinak jeden vzorek na vsech zarizenich ma plus minus neco kolem 0.5 kilobyte.

rollfree