RE: ATmega8 a PonyProg - doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Listopad 9 01:04:41 CET 2006

Jo a ještě si matně pamatuju, že pokud se člověk uklepnul a nastavil v
PonyProg blbě konfigurační slovo a přepnul to ATMega omylem na externí
hodiny, tak se to také nedalo už potom programovat pomocí ISP (pokud
deska neposkytovala externí hodiny) a muselo se to dát do normálního
programátoru.

Zdraví PavelK