ATmega8 a PonyProg

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Listopad 9 00:54:59 CET 2006

A je ten ATMega8 nový, nebo byl už dřív nějak naprogramován ? A jaké tam
jsou hodiny ?

Já už si to přesně nepamatuju, protože jsem s PonyProg a ATMega nedělal
nic skoro dva roky, ale matně si pamatuju, že tam byl občas problém v
tom, že programování pomocí ISP je možné jen tehdy, pokud ATMega běží
hodiny.
A pokud se vzalo ATMega, které bylo naprogramované na externí hodiny a
šouplo se do desky, kde byly použité hodiny interní, tak se to nedalo
naprogramovat.
Nebo tak nějak, už si to skutečně moc nepamatuju.

Zdraví PavelK