ATmega8 a PonyProg - doplnění

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 9 02:04:53 CET 2006

Zkuste ji vnutit externi hodiny, aspon 3 MHz na piny pro krystal. Jestli
ji vas programator neznal/nepoznal, je dost mozne, ze ji to konfiguracni
slovo prepnul - AVRka jsou dost citliva na ruseni (nebo data pro jiny
typ, chybna data...) na programovacich dratech a maji tendenci si to
konfiguracni slovo prepsat na neco jineho. Je to takova klasika:)

Nektere AVR si navic umi ISP programovanim zakazat pin RESET - to je
vetsi problem, pak musi nastoupit paralelni programator.

Ivos