[OT] Jakou zidli?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Listopad 7 14:30:19 CET 2006

To snad bude predmetom preferencii. Po niekolkych rokoch
experimentovania s roznymi kreslami som sa vratil k poctivej pevnej
kovovej stvornohej stolicke s textilnym potahom na primerane
polstrovanych sedaku/operadle. Uz sa nechcem viac potit na kozi
nedajboze kozenke, nechcem ziadne hojdanie ani kolieska, oboje zbytocne
znizuje stabilitu a na to, aby som sa odsunul od stola hadam este tu
stolicku dokazem zodvihnut. A nechcem ziadne operky na lakte, to len
zavadzia.

Problemom je, ze vacsina toho co sa dnes predava je miesto z ocele
vyrobene z tvrdenej bryndze a nic to nevydrzi...

wek