[OT] Jakou zidli?

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 7 14:20:03 CET 2006

k pocitacu jednoznacne tuto http://www.spinalis.sk/pilot.php raz ked budem velky tak si ju kupim :-)
do dielne ku pracovnemu stolu kde sa pracuje vylucne manualne by som zobral "dielensku" stolicku, otocna, nastavovacia vyska, drevenna sedacka, ziadne opierky na ruky. Momentalne mam taku ako je na obrazku (aj s operadlom na chrbat) a je celkom vyhovujuca.
V kazdom pripade nekupovat nic lacne, lebo to sa pri dennom pouzivani obycajne velmi rychlo rozpadne. Ak je sedacka prichytena ku chassis 4-mi srobami M4 tak by som ju asi nebral...
b.