[OT] Jakou zidli?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 7 14:55:32 CET 2006

Nápodobně, stará poctivá židle. Předtím než se mi křesla polámaly, jsem
míval dost problémy s krkem a páteří. Vypadá to sice spartánsky, ale
opravdu, klasická židle je nadevše.

JL.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>

To snad bude predmetom preferencii. Po niekolkych rokoch
experimentovania s roznymi kreslami som sa vratil k poctivej pevnej
kovovej stvornohej stolicke s textilnym potahom na primerane
polstrovanych sedaku/operadle. Uz sa nechcem viac potit na kozi
nedajboze kozenke, nechcem ziadne hojdanie ani kolieska, oboje zbytocne
znizuje stabilitu a na to, aby som sa odsunul od stola hadam este tu
stolicku dokazem zodvihnut. A nechcem ziadne operky na lakte, to len
zavadzia.

Problemom je, ze vacsina toho co sa dnes predava je miesto z ocele
vyrobene z tvrdenej bryndze a nic to nevydrzi...