Specifikace RS232

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 31 11:58:01 CEST 2006

Ja mam ted asi 18ctimesicni zkusenost s trvalym provozem komunikace na RS232
rychlosti 9600kb.

Meteostanice je napajena z baterii a je pripojen na RS232 jen linkou Tx
stinenym kabelem (stineni spojeno na strane PC) delky 2m a data se prenaseji
kazdych 5s. Jednou za cas mi prijdou pomrsena data. Nedokazal jsem
nasimulovat co na to ma vliv. Nekdy se to stane dvakrat za den a nekdy to
drzi treba 2 mesice.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz