Plochy kabel na CNC frezku

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 21:45:49 CEST 2006

Dekuji moc za vysvetleni ceho se chytit. Vim ted uz ja se co ma. Myslim,
ze nejakeho prodejce najdu. Nebo vyuziji primo moznosti zaslani od Kablo
elektro (diky za presne navedeni nicku "gatilo")- presne tu 24x0.75 mam
takze se asi jedna o nejake standardizovane kabely.

Jinak s tim dodelavanim mate recht.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info