Plochy kabel na CNC frezku

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Květen 8 21:34:03 CEST 2006

Neporadim Vam konkretne ale mozna nasledujici pomuze jako voditko. Na
http://www.cncnet.info/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=98
je videt na kabelu oznaceni H05VVH6 -F 24O0.75 coz je normalizovane
znaceni takze mozna uspejete podle tohoto u nektereho z vyrobcu. Pred
casem tu nekdo psal, ze kabelovna tusim ve Vrchlabi prodava i
maloobchodne snad vse ze sortimentu. S dekodovanim muze trochu pomoci
tabulka http://www.prakab.cz/prakab_published/dok/ti_cz09.pdf ale
varinta plocheho kabelu H6 nebo H8 nebo HG (to jsem z fotky poradne
neprecetl) tam neni a mam dojem, ze to bude to podstatne. 24O je pocet a
barvy zil, 0.75 je prurez.

> Zase se na pracech na moji frezce pokrocilo, ale mohu rict, ze tyhle
> blbinky jako montaze cidel, mikrospinacu a ruzne uchyty zabiraji mnohem
> vic casu nez cela stavba masinky.

Ano to je ale u vseho, hrubou stavbu baraku taky mate treba za par tydnu
ale stehujete se az za rok ;)

Pavel