Konstrukce Flashmetru-expozimetru

Milan MCM magixe@volny.cz
Pondělí Květen 8 19:32:43 CEST 2006

Zdravím všechny ve spolek.
Mám  řekl bych velmi zajímavou otázku :))

Nalezl jsem na stránce http://fotoprostor.hyperlink.cz/   v sekci  NÁVODY
konstrukci  FlashMetru-Expozimetru.

Mám zájem si podobný přístroj dát dokupy dle vlastních představ. Ovšem ouha
zdá se že mé vědomosti samotné na to nestačí a proto jsem zde abych se
optat
na jednu věc.

Konstrukce je po stránce zapojení vcelku jednoduchá.  čidlo - fotodioda
- AD převodník + MCU
Takže pokud  tomu dobře rozumím pomocí AD převodníku naměřím nějakou
hodnotu osvětlení - záblesku.

Po tento bod bych to zvládnul. Ovšem potřeboval bych pomoci - poradit -
vysvětlit jak z dané hodnoty
vypočítat kýžená data  + jakou roli v tom hraje teplota okolí ?  - v
konstrukci je zapojeno i teplotní čidlo.

Pokud by někdo věděl budu mu zauzlován.
Ps- jsem si vědom že to bude pouze amaterská konstrukce která se asi
nemuže rovnat
továrním přístrojum ale dobrých výsledku by se po kalibraci mělo dostat.

S pozdravem
Milan