3D rozmery z niekolkych fotografii

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Březen 28 14:38:45 CEST 2006

Takovy SW existuje, mel jsem ho dokonce z nejakych P2P siti stazeny a zkousel
jsem ho (uz jsem ho davno odinstaloval a zapomel, jak se to jmenovalo).
Funguje to docela obstojne, ale je to hrozna piplacka. Nafotite vec ze vsech
stran tak, aby fotky mely spolecne body.
Fotky nahrajete do toho softu. Vezmete prvni a definujete na ni nejake dobre
reprodukovatelne body, treba na krychli jeji rohy nebo treba nejakou
viditelnou tecku, zkratka neco, do ceho se snadno strefite a co ma klicovy
vyznam pro dany tvar.
Pak otevrete druhou fotku, ty body jsou tam videt a vy je budto pretahate
mysi na spravna mista z pohledu te druhe fotky nebo reknete, ze z jejiho uhlu
pohledu urcity bod neni videt.
Soft vas prubezne informuje o tom, zda je pocet bodu dostacujici a jak moc
presny vysledny tvar bude.
Az to takhle vzajemne sesynchronizujete na vsech fotkach, mate tam dalsi
nastroje, kterymi nakonec body propojite (takze treba mezi temi rohy krychle
natahnete jeji hrany).

Tim Vam z toho vypadne 3D model, ktery je dale zpracovatelny ve 3D softech.

Jakub Serych