OT:gmail

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 28 14:38:11 CEST 2006

> Mail na Google, mozna zacinajicim Velkem bratrovi. Umoznuje az 1GB mailu
> (vcetne velkych priloh, coz se ovsem povazuje za cunarnu). Tusim, ze
> treba takovy Seznam nabizi taky velky prostor...

Pokud jde o velky prostor, centrum.cz ho nabizi taky a tipnul bych si,
ze i dalsi freemejly.

Gmail ma ale vyhodu v tom, ze webove rozhrani je rychlejsi nez napr.
na centrum.cz, protoze neobsahuje mraky grafiky.

Jinak jak jsem pochopil, gmail bezi v nejakym testovacim "beta"
rezimu, takze vlastne nema ani tak uzivatele jako beta-testery.
Schranku na gmailu si nemuze zridit kazdy, ale jen ten, kdo dostane
pozvanku od nekoho, kdo uz na gmailu schranku ma. Jeden uzivatel
gmailu muze poslat omezene mnozstvi pozvanek (me jich zbyva 20 z
20-ti).

P.K.