[OT] Parkovani (Mereni vzdalenosti ultrazvukem)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 28 14:44:17 CEST 2006

2006/3/28, Jirka <hwko@centrum.cz>:

> Jak dopada takovy senzor po urcite dobe provozu v prachu, slane vode,
> blatu atd. (specialne v tom narazniku)? Neni lepsi se naucit poradne
> ridit? Jezdim nejakych necelych 30 let s kdecim a nejak jsem zatim zadny
> parkovaci senzor nepotreboval...

Kdo si hraje nezlobi. Nekdo stavi DDSky, nekdo parkovaci radary.

Pred 30 lety taky nebyly mobily a slo to bez nich no a ted mame mobily
a uz si to bez nich neumime predstavit. Parkovaci radar sice neni az
tolik nezbytna vec, ale jista analogie s temi mobily tu je.

P.K.