Radic 4 krokovych motoru.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Březen 26 14:23:33 CEST 2006

Ja to myslel tak, ze dam dve rampy, tedy rozbehovou a dobehovou zvlast.
Pak jedu prvni usecku jen s rozbehovou rampou a dobehovou vypnu, tedy
dojedu plnou rychlosti a pred nasledujici useckou vypnu obe rampy,
udelam usecku a dalsi a dalsi ... a pred posledni useckou dobehovou
rampu zapnu (rozbehova je vypnuta), takze ta posledni zase sjede po
rampe a vsechny usecky mezi jsou bez ramp v plne rychlosti (jak ji
vhodne nastavim). Tim bych mohl jet plynule slozitejsi tvar z usecek a
nadrizeny soft by urcoval, co kdy s rampami provede pred kterou useckou
(tedy kde jakou rampu). Ovsem bufferovani a co s tim souvisi by tomu
fakt v tomhle pripade sluselo.

Dodelat tu dobehovou rampu zvlast problem to neni, ale stejne zatim
ponecham puvodni urceni jak je a treba jednou udelam i neco pro CNC,
pokud ovsem neni skoda casu delat neco, co se da koupit od Libora a
bavili jsme se kdysi take o dobre cene.

--
Jiri Bezstarosti