Radic 4 krokovych motoru.

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Březen 26 13:36:34 CEST 2006

To nejde tak jednoduse - musite vyhodnotit i jaka je zmena rychlosti
mezi jednotlivyma useckama pro jednotlive motory - treba pro kruznici by
to co pisete slo - tam se X a Y meni plynule, ale v pripade obecne
krivky to neplati.

Ono to co mate (krome toho bufferovani) asi opravdu nema smysl
predelavat. Stejne to pouziti pro CNC obnasi napsat jeste navic svuj
obsluzny SW, ktery bude delat prostrednika mezi ISO kody a tim Vasim
jazykem. A tenhle osluzny SW neni jen o tupem prevodu ISO na ten Vas -
takovy SW musi delat mnohem vic veci. A tak je mnohem lepsi sahnout po
hotovem SW, ktery ale bohuzel jede ve vetsine pripadu pres LPT.

RadekCX