externí klávesnice s jedním tlačítkem

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Březen 23 10:37:38 CET 2006

Potřebuji k notebooku externí klávesnici s jediným tlačítkem NUMLOCK. Chci použít vnitřnosti z externí numerické klávesnice. Vše bych chtěl mít zasunuté v PCMCIA slotu, kde by pouze vyčnívalo tlačítko. Problém je v tom, že bych musel vést kablík vně NB do konektoru USB (a ještě by ze zadní strany tento konektor stále vyčníval). Nejrozumnější by bylo, aby přenos dat byl přes konektor PCMCIA. Bohužel o tom nic nevím a je otázka kolik bych tím trávil času. Opět mě napadlo využít vnitřnosti PCMCIA karty s USB. Je to dost šílené, ale připadá mně to jako nejjednodušší řešení. Jenom se obávám, že se mně nepodaří obě zařízení očesat tak, aby se vešla do slotu pro dvě PCMCIA karty. Nenapadá vás nějaké lepší jednoduché řešení?