externí klávesnice s jedním tlačítkem

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 23 10:45:51 CET 2006

Zdravim,

> Potřebuji k notebooku externí klávesnici s jediným tlačítkem
> NUMLOCK. Chci použít vnitřnosti z externí numerické klávesnice.
> Vše bych chtěl mít zasunuté v PCMCIA slotu, kde by pouze
> vyčnívalo tlačítko. Problém je v tom, že bych musel vést kablík
> vně NB do konektoru USB (a ještě by ze zadní strany tento
> konektor stále vyčníval). Nejrozumnější by bylo, aby přenos dat
> byl přes konektor PCMCIA. Bohužel o tom nic nevím a je otázka
> kolik bych tím trávil času. Opět mě napadlo využít vnitřnosti
> PCMCIA karty s USB. Je to dost šílené, ale připadá mně to jako
> [...]

snazit se s timhle prolezt pres PCMCIA je naprosta silenost, moc
prace na takovou vec.

Reknete, co _presne_ potrebujete. NumLock na klavesnici notebooku
(asi nejaka kombinace firemni funkcni klavesy + neco, ze) ve Vasem
OS/programu nefunguje? K cemu to ma byt? Mozna by stacilo NumLock u
vestavene klavesnice notasu zapinat softwarove.

Predpokladam, ze PS/2 konektor nemate :).

Pekny den, Marek P.