Zahada s RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 20 16:18:25 CET 2006

RVsoft wrote:
> Zdravim,
>
> nemate nekdo lepsi desifrovaci schopnosti nez ja? Uz druhy den se
> zkousim domluvit s tim prevodnikem RS232-PIC-LCD. Uz jsem dokonce napsal
> svuj SW do PICu a tak aspon vidim vse co mi na nej chodi a mam to pod
> kontrolou.
>
> Nicmene nechapu kde se co pomota a co nakonec vyleze na displej.
>
> Tady je tabulka co poslu a co mi vyplivne na displej (prvni sloupec je
> hexa hodnota poslana, druhej znak na displeji a treti je binarne podle
> mapy znaku v displeji):
>
> $11 = w = 0111 0111
> [...]

Viac toho nemate?
A ako je to zapojene? Ake PICko? UART je hardwarovy alebo softwarovy?
Nesetrili ste nahodou na MAX232? Nejde to PICko omylom z vnutorneho
oscilatora namiesto z krystalu? Ten display je zapojeny 4-vodicovo alebo
8-vodicovo? Nie je to nejaky netypicky display?

Inak, perverzne riesenie, urobte prevodnu tabulku :-)

wek