Zahada s RS232

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Březen 20 15:58:12 CET 2006

Zdravim,

nemate nekdo lepsi desifrovaci schopnosti nez ja? Uz druhy den se
zkousim domluvit s tim prevodnikem RS232-PIC-LCD. Uz jsem dokonce napsal
svuj SW do PICu a tak aspon vidim vse co mi na nej chodi a mam to pod
kontrolou.

Nicmene nechapu kde se co pomota a co nakonec vyleze na displej.

Tady je tabulka co poslu a co mi vyplivne na displej (prvni sloupec je
hexa hodnota poslana, druhej znak na displeji a treti je binarne podle
mapy znaku v displeji):

$11 = w = 0111 0111
$12 = ; = 0011 1011
$13 = v = 0111 0110
$14 =   =
$15 = u = 0111 0101

tohle to same ale hodnoty posilane nejsou hexa

A = _ = 0101 1111
B = / = 0010 1111
C = ^ = 0101 1110
D =   =
E = ] = 0101 1101
F = . = 0010 1110

V PICu jen prijaty znak (byte) vezmu a jak prisel poslu ho na posledni
pozici displeje.

Neni to zadne ruseni nebo nejaka chyba programu - stejny znak poslany
odpovida vzdy stejnemu zobrazenemu.

Prijde mi, ze je to nejak posunute nebo prehozene, ale kde by se to
mohlo prehodit netusim.

RadekCX