Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Březen 5 09:01:27 CET 2006

Vy by jste ho neodmitl pouzivat? Takze tu mame novy OS (ktery nikdo
nezna a nic o nem nevi, se kterym chcete prorazit) napsany v novem
jazyce (ktery nikdo nezna a nic o nem nevi). Libovolny program musite
psat uplne od piky - v danem jazyce ho jeste napsany nemate. Kdyz neco
nebudete vedet - jste v tom sam. Vsichni jsou razem stejni novacci
jako vy.... No proste raj pro masochisty:)
Shrnuto a podrtzeno - C/CPP ma celou radu nezanedbatelnych vyhod:
-kvalitni prekladac existuje (snad) pro vsechny platformy - ktery jiny
jazyk to splnuje?
-existuje obrovska spousta hotovych reseni, kde muzete cerpat
-existuje spousta informaci
Rozhodne to jsou podle mne argumenty, proc se vyplati C/CPP znat a
mnohdy i pouzit:)
Marek