Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Březen 4 23:16:05 CET 2006

> Jo, a tam kde opravdu o neco jde se ty lepsi jazyky skutecne
> pouzivaji. Treba firmware letadel nebyva psany v cecku :-)

Hm, tak podle toho to vypada, ze naopak firmware Pindolina je zrejme
psany v C...

Jen by me tedy zajimalo jake technologie a jazyky se v takovych
pripadech pouzivaji. Jine jazyky nez C sleduji jen ze zvedavosti ale
nejak me po cele debate nenapada zadny (ne)bezpecnejsi jazyk. Podle
vseho takovy jazyk ani neexistuje, protoze by mohl umoznit pouze print
"Hello world". Ono ani to, ze mi jazyk nedovoli pristoupit nekam kam
nesmim, neznamena, ze neudelam jinou fatalni chybu (slovy klasika
"spocitany to bylo dobre ale faliruje v tom to nasobeni"), kterou nekdo
nezneuzije.

Pavel