Re: homologizácia výrobku - prototypu

jsloupensky@ktuo.cz jsloupensky@ktuo.cz
Úterý Červen 20 13:42:29 CEST 2006

Po elektrické stránce by vám mělo stačit provedení podle platných
norem, pak revize revizním technikem a následně prohlášení o shodě,
vystavené ( podepsané ) statutárním zástupcem firmy, který tím na sebe
bere zodpovědnost, že všechny normy a předpisy byly splněny. Otázkou
je, jaké další normy a předpisy pro vámi vyrobené zařízení platí (
kromě obecně elektrotechnických ).Každý obor má svoje.

Zdraví
J. Sloupenský