Re: homologizácia výrobku - prototypu

jsloupensky@ktuo.cz jsloupensky@ktuo.cz
Úterý Červen 20 13:51:46 CEST 2006

Ještě  jsem zapomněl jednu důležitou věc.  V návodu k obsluze je třeba
detailně popsat, jak se má obsluha chovat, co se smí a co se nesmí a
výslovně uvést, že v případě porušení pravidel v návodu k obsluze za
nic neručíte. Návod k obsluze je dneska jeden z nejdůležitějších
dokumentů k zařízení a všechny případné problémy se řeší ve vztahu k
tomu, zda to návod připouštěl nebo ne. Pokud výslovně uvedete, že se
něco nesmí a někdo přijde k úrazu, měli byste z toho být venku. Nakonec
ale stejně záleží na policii a soudu.
Přeju hodně štěstí.

J. Sloupenský