Re: homologizácia výrobku - prototypu

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Úterý Červen 20 09:22:23 CEST 2006

dufam, ze tato tema nie je prehliadana kvoli nespravnemu nacasovaniu - pocas futbalu    : )

prosim o vyjadrenie aj ceskych kolegov (v ramci EU prava).

OK

  ----- Original Message -----
  From: Kalin.Oleg
  To: HW-news
  Sent: Monday, June 19, 2006 8:45 PM
  Subject: homologizácia výrobku - prototypu

  Dobrý večer,

  nevyznám sa v legislatívnej oblasti, ale tu sa určite nájdu ľudia, ktorí ma správne nasmerujú.
  Máme požiadavku na výrobu prototypu (jednorázová zákazka), kde sa bude celkom určite pracovať s nebezpečnými prúdmi a napätiami.
  akým spôsobom sa rieši situácia, keď homlogizácia prístroja je bezpredmetná (nerentabilná), ale riziko úrazu sa 100%-ne vylúčiť nedá? ide o to, že by sme sa neradi nechali zavrieť za prípadný úraz, nedajbože smrť.
  Prístroj - ohrev kovových častí stroja, s ktorými bude manipulovať obsluha. samozrejme všetko kryté podľa noriem a odizolované aj tepelne.

  Skúšal som kolegu Googla, samé irelevantné odkazy. Asi sa nesprávne pýtam.
  Nakopnite ma prosím nejakým linkom, či radou.

  OK

  http://www.eset.sk