homologizácia výrobku - prototypu

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Červen 19 20:45:42 CEST 2006

Dobrý večer,

nevyznám sa v legislatívnej oblasti, ale tu sa určite nájdu ľudia, ktorí ma správne nasmerujú.
Máme požiadavku na výrobu prototypu (jednorázová zákazka), kde sa bude celkom určite pracovať s nebezpečnými prúdmi a napätiami.
akým spôsobom sa rieši situácia, keď homlogizácia prístroja je bezpredmetná (nerentabilná), ale riziko úrazu sa 100%-ne vylúčiť nedá? ide o to, že by sme sa neradi nechali zavrieť za prípadný úraz, nedajbože smrť.
Prístroj - ohrev kovových častí stroja, s ktorými bude manipulovať obsluha. samozrejme všetko kryté podľa noriem a odizolované aj tepelne.

Skúšal som kolegu Googla, samé irelevantné odkazy. Asi sa nesprávne pýtam.
Nakopnite ma prosím nejakým linkom, či radou.

OK