IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Červen 2 12:06:22 CEST 2006

Aha, ja jsem myslel, ze to mate v lokalni siti. Pokud ne, tak bude s H.323kou
problem. Mam za to, ze k provozu v takovem pripade potrebuje gatekeepera. Ale
jisty si nejsem. Se SIPem to bude fungovat urcite, pokud nejste za nejakymi
firewally. Pokud ano, bude mozna potreba SIP proxy. Ale zalezi na konfiguraci
siti mezi Vami a tim bazmekem.

Jakub Serych