IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

pm konference@crhov.komfi.cz
Pátek Červen 2 12:45:02 CEST 2006

zavolat z planetu na SJphone uz se mi podarilo  ale opacne to nejde !

kdyz zadam primo IP toho planetu tak to hovor neprijme "Called party did
not accept your call"

kdyz dam zavolat zpet tak to pise " call failed Attempt to call through
gatekeeper while gatekeeper usage is disabled"
prolezl jsem cele nastaveni ale vubec jsem zadny gatekeeper nenasel kde
se to nastavuje?
jak gatekeeper funguje?

diky PM