hlasove moduly-poptavka

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Červen 2 12:04:27 CEST 2006

Myslím, že ty hlasové moduly od Jablotronu byly kompatibilní s ISD1020. Alespoň ten, co jsem kdysi měl v ruce - označení si už přesně nepamatuji - taky to bylo nějaké VMxxx. Mezi ISD1020 a 1420 byl nějaký drobný rozdíl v ovládání - přímá náhrada nebyla možná (ovládání procesorem - musel by se upravit SW), ačkoliv jsou pinově kompatibilní.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zapletal Martin
Subject: hlasove moduly-poptavka

Zdravim. Potreboval bych nahradit hlasove moduly od jablotronu (VM-888,
VM-999). Dle mych informaci se jiz nevyrabi. Nasel jsem ISD2560 a ISD1420,
mely by se lisit jen delkou zpravy. Myslim ze zrovna 1420 tam Jablotron
daval. Celkem by vyhovovaly, soucastky kolem si dodelam ale preci bych se
rad zeptal zda jeste nevite o necem jinem. Klicova je velikost a hlavne
cena. GM ma ISD2560 za cca 188,-Kc coz by bylo celkem akceptovatelne. Nevite
jeste o necem jinem? Dulezita je i kusova dostupnost a spolehlivost.