Update stranky DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červenec 19 09:51:21 CEST 2006

Jan Kral wrote:
> Diky za novy firmware,
>
> U komparatoru jsem asi narazil na ono "zatial sice nie na 100%" kdy jsem se dlouhou dobu domnival, ze u me to nefunguje s tim, ze ve vychozim stavu je nastavena strida 100% a presto ze jsem ji snizoval, stale nebyl na vystupu obdelnik. Ten se objevil az pri nastavene stride kolem 46% (byt skutecna mohla byt 95) a skoncilo to u cca 3%.

toto akurat riesime, amplitudy oboch kanalov nie su rovnake, preto tam
nastava tento problem

> Urcity (byt maly) vliv na stridu ma zmena vystupni urovne, coz je asi logicke, jen neni zrejme, pri ktere nastavene vystupni urovni bude nastavena hodnota stridy odpovidat skutecnosti.
ano, toto je tiez sucastou predosleho bodu. Treba napisat do navodu, ze
strieda je platna len pri plnej amplitude I kanala :-)

> PS: k strankam projektu - po avizu koukam stranky a rikam si, kde je ten avizovany firmware, pricemz jsem koukal na stranku download, kde je odkaz jen na prvni verzi. Mozna by bylo lepsi ten odkaz nasmerovat na stranku software, kde je cela historie.

na toto som uplne zabudol, uz je to opravene. Cely software je uz len v
sekcii software, mozno sa casom prestahuje niekam inam.
Na stranke je nova verzia firmware s niekolkymi opravenymi bugmi, hlavne
by to malo ist uz aj nad 100MHz :-)

b.