Vyplnenie v Eagle

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červenec 19 07:19:05 CEST 2006

Po namalování Polygonu udělejte ještě Ratsnest a teprve tím se vytvořený polygon zobrazí/překreslí. Stejně tak po přidání součástek aby se jim polygon přizpůsobil. Schéma ani autorouter netřeba používat.

	Martin.

Diky, obe odpovede sa zdaju super, len sa mi z nich zda, ze to funguje len ked sa plosak navrhuje pomocou auto-roureru, ktory ja nepouzivam, lebo sa mi nepacia jeho vysledky... Stale to robi nejako divne a potom este aj tak nevie nejake prepoje umiestnit, a to aj na plosakoch, ktore ja nakreslim v Eagle rucne a vpohode.

Alebo sa mylim a ide to aj pri rucnom routovani signalov? PCB kreslim bez schemy nakreslenej v Eagle....