Update stranky DDS generatora

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Červenec 19 00:59:27 CEST 2006

Diky za novy firmware,

U komparatoru jsem asi narazil na ono "zatial sice nie na 100%" kdy jsem se dlouhou dobu domnival, ze u me to nefunguje s tim, ze ve vychozim stavu je nastavena strida 100% a presto ze jsem ji snizoval, stale nebyl na vystupu obdelnik. Ten se objevil az pri nastavene stride kolem 46% (byt skutecna mohla byt 95) a skoncilo to u cca 3%.
Urcity (byt maly) vliv na stridu ma zmena vystupni urovne, coz je asi logicke, jen neni zrejme, pri ktere nastavene vystupni urovni bude nastavena hodnota stridy odpovidat skutecnosti. Mozna by stalo za zvazeni aby byl vystup koparatoru platny pouze kdyz je nastavena reference a v tom pripade by mela byt zase nastavena fixni uroven vystupniho signalu, aby nebyla ovlivnovana strida.

Jiz funguje spravne rizeni podsvitu.

Obcas se mi stalo pri postupnem snizovani vystupni urovne rotacnim enkoderem, ze se skokove zmenila nastavena hodnota o nekolik dB do plusu. Bohuzel jsem nezjistil na cem to zavisi, nekdy to udela, nekdy ne, delsim pootocenim zmenim hodnotu o nahodny pocet kroku, mozna to souvisi s tim, ze je to rychlejsi zmena. I kdyz, ted jsem videl stejne poskoceni o cca 5 nebo 6 dB i pri postupnem pootaceni o 1 krok.

Zkousel jsem jemne ladeni a funguje to presne v ramci 5dB.

Ostatni jsem zatim nezkousel.

S pozdravem JK

PS: k strankam projektu - po avizu koukam stranky a rikam si, kde je ten avizovany firmware, pricemz jsem koukal na stranku download, kde je odkaz jen na prvni verzi. Mozna by bylo lepsi ten odkaz nasmerovat na stranku software, kde je cela historie.

> Co sa tyka software este stale nie je fixnuty problem s
> pretecenim ked
> sa zada frekvencia nad 100MHz, takze nad 100MHz to zatial nefunguje
> vobec :-) Chcem poprosit ludi co si generator uz postavili
> aby sa s tym
> trochu pohrali a dali vediet co este nefunguje :-)
>
> b.

Daląí informace o konferenci Hw-list