Dav S500

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 13 20:06:44 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "Pavel Prochazka.zde.cz" <hacesoft@mujmail.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 13, 2006 7:38 PM
Subject: Re: Dav S500

Tak, rodinu jeste nemam, a na domecku se uz pracuje, takze mohu rici
dvakrat ANO :). Co se tyce toho vaseho avizovaneho zesiku, ten nema
dakodery 5.1 a DTS, ale DAV to ma. Mam na nem opticky vstup a opticky
vystup. a nebo stereo vystup pro tv. Prave ten DAV ma super parametry, a
tak neuvazuji nakup AV ale ty bedinky se me fakt libi. Jen nevim co tech
6 ohmu... Kdyz mam bedny 4-8 ohmu.
Jen tak mimochodem na tech bednach je
nejaky prepínac a nebo jsou schopny pracovat v rozmezi 4 az 8 ohmu ci
jsou jen v provedeni 4 a potom zase 8 ohmu.

OK /      IMHO to znamena, ze impedancia pri reprodukcii hudby sa pohybuje v
tomto rozmedzi.
pravda vsak casto byva taka, ze za urcitych podmienok tam bude aj omnoho
nizsia impedancia. zalezi potom na koncovych stupnoch toho DAV, ci su
pripravene na taketo mikrosekundy.

Dalsi problem je s vyhybkou
pro jednotliva pasma. Posila se z toho DAV vse a nebo se to nejak
parsuje aby to v tech malinkatich bedinkach hralo dobre?

OK /      ake pasma? drviva vacsina takychto bedniciek obsahuje pouze 1
malinky "sirokopasmac". vsetky basove zlozky zabezpecuje "subwoofer", ktory
je v podstate zneuzity aj na prehravanie celeho spodneho pasme, ktore
nezvladnu satelitky.

Bohuzel nemam k
nek tomu DAV zadne schema, ne ze by neslo sehnat ale je to za penize. Ja
se chci podivat jak to tam je zadratovane a nehodlam to servisovat. A
proto se me zdaji penize za schema toho DAV S500 vyhozene love....
Pavel Prochazka.zde.cz

OK /      celkom jednoznacne by som doporucil nakup tych kvalitnejsich
bedni, ale hned ponakupe by som sa dostal dnu a ubastlil nejaku vyhybku.
predpokladam, ze v tej cene, za ktoru sa predavaju budu bedne obsahovat
maximalne tak kondenzator pred vyskovym menicom. a mozno aj stredovym...
mohlo by to pri nedrahych upravach zahrat velmi slusne ( za tie peniaze ).

Oleg Kalin

Blue Barons napsal(a):

>Jen tak stručně, neboť málo času. Jde jen o zvukovou část a u mně to
fungovalo tak, že audio signál(2 cinche nebo stereo jack) do
>audio zesíku(né AV, ale obyčejného zvukového viz zaslaný dotaz a cena cca 5
tisíc Kč). Ten audio zesilovač má více vstupů, může se
>připojit rádiový tuner, dvd přehrávač, mp3 přehrávač a další a tím "krmit"
tento audio zesilovač. Také můžete přepínat
>reprosoustavy. Také, pokud máte nějaké lepší bedny, tak pokud do nich
povedete audiosignál přímo z uvedeného DAVu, tak to není
> [...]
hraje mizerně.

>Ale spíše než koupíte ty bedny na které jste se ptal, tak zvažte, několik
otázek :
>1. Mám vlastní barák ?
>2. Mám tolerantní rodinu ?
>
>Odpovědi dle mých zkušeností musí být obě ANO.
>
>Já to nesplňuji a moje bedny jsou ve sklepě a zesilovač ve skříni. :-(
>
>Ale doporučuji, kvalitní hifi sluchátka, mám teď suprový klasický i
bezdrátový. ;o)

>Jo a pokud koupíte ty bedny a budete je provozovat trochu hlasitěji, ta
pokud né ANO dle otázek, tak mě i brzo pochopíte. ;-)