Dav S500

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Červenec 14 09:42:25 CEST 2006

Já také ještě nemám rodinu a musím říci že u mně je to dvakrát NE

> dakodery 5.1 a DTS, ale DAV to ma. Mam na nem opticky vstup a opticky
> vystup. a nebo stereo vystup pro tv. Prave ten DAV ma super
> parametry, a
> tak neuvazuji nakup AV ale ty bedinky se me fakt libi. Jen

Jo, pokud chcete 5.1 což znamená 5 repráků a 1 subwoorfer, tak to opravdu
lze jen tím AV zesilovačem, né obyčejným zvukovým.
Já jsem tak nějak zvyklý, že hudba má už dlouho pravý a levý kanál, ten z libovolného zdroje pustím do zvukového zesilovače a pak to
jde do repráků, které u mně mají výhybky již v sobě a rozdělí si těmito výhybkami zesílený audiosignál na basové a výškové
reproduktory

> nevim co tech
> 6 ohmu... Kdyz mam bedny 4-8 ohmu. Jen tak mimochodem na tech
> bednach je
> nejaky prepínac a nebo jsou schopny pracovat v rozmezi 4 az 8 ohmu ci
> jsou jen v provedeni 4 a potom zase 8 ohmu. Dalsi problem je
> s vyhybkou

Tohle nevím, já spíš poslouchám, když si pustíte nějakou pěknou skladbu, kde se motiv opakuje a je to hodně na
"kolísání/změny/výrazné" výšky a basy, to je pak paráda, ještě lze většinou na audio zesilovači korekcemi zvýraznit basy a výšky, to
je pak úplná paráda, ale i Danhardův kocour ví, že pak přiběhne někdo z rodiny a o průser je zaděláno

Zvažte co od toho chcete, ale pokud můžete tak v tom stavěném baráku, místnost, kde budete poslouchat hlasitě hudbu dejte do míst,
kde nebude sousedit s obytnými místnostmi jako ložnice, obývák atd., také zauvažujte o nějakém zvukovém odstínění...ale to je hlavně
o tom zvážení co od toho chcete.

Tak nějak nerozchodíte, když vás rodina zavolá do své místnosti a uslyšíte, že při tom sólu pro bicí je defacto skoro jedno jestli
jste tam nebo u sebe.

Moudřejší ustoupí a ty sluchátka a nějaký mikrosystém(výkonově je to někde jinde), není to ono, ale není nad to mít klid a pohodu v
rodině.

Barons