Dav S500

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Červenec 13 19:38:12 CEST 2006

Tak, rodinu jeste nemam, a na domecku se uz pracuje, takze mohu rici
dvakrat ANO :). Co se tyce toho vaseho avizovaneho zesiku, ten nema
dakodery 5.1 a DTS, ale DAV to ma. Mam na nem opticky vstup a opticky
vystup. a nebo stereo vystup pro tv. Prave ten DAV ma super parametry, a
tak neuvazuji nakup AV ale ty bedinky se me fakt libi. Jen nevim co tech
6 ohmu... Kdyz mam bedny 4-8 ohmu. Jen tak mimochodem na tech bednach je
nejaky prepínac a nebo jsou schopny pracovat v rozmezi 4 az 8 ohmu ci
jsou jen v provedeni 4 a potom zase 8 ohmu. Dalsi problem je s vyhybkou
pro jednotliva pasma. Posila se z toho DAV vse a nebo se to nejak
parsuje aby to v tech malinkatich bedinkach hralo dobre? Bohuzel nemam k
nek tomu DAV zadne schema, ne ze by neslo sehnat ale je to za penize. Ja
se chci podivat jak to tam je zadratovane a nehodlam to servisovat. A
proto se me zdaji penize za schema toho DAV S500 vyhozene love....

Pavel Prochazka.zde.cz