Dav S500

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 15:19:17 CEST 2006

Jen tak stručně, neboť málo času. Jde jen o zvukovou část a u mně to fungovalo tak, že audio signál(2 cinche nebo stereo jack) do
audio zesíku(né AV, ale obyčejného zvukového viz zaslaný dotaz a cena cca 5 tisíc Kč). Ten audio zesilovač má více vstupů, může se
připojit rádiový tuner, dvd přehrávač, mp3 přehrávač a další a tím "krmit" tento audio zesilovač. Také můžete přepínat
reprosoustavy. Také, pokud máte nějaké lepší bedny, tak pokud do nich povedete audiosignál přímo z uvedeného DAVu, tak to není
výkonově ok, velké bedny prostě potřebují budit nějakým výkonem. Jinak to hraje mizerně.

Ale spíše než koupíte ty bedny na které jste se ptal, tak zvažte, několik otázek :
1. Mám vlastní barák ?
2. Mám tolerantní rodinu ?

Odpovědi dle mých zkušeností musí být obě ANO.

Já to nesplňuji a moje bedny jsou ve sklepě a zesilovač ve skříni. :-(

Ale doporučuji, kvalitní hifi sluchátka, mám teď suprový klasický i bezdrátový. ;o)

Jo a pokud koupíte ty bedny a budete je provozovat trochu hlasitěji, ta pokud né ANO dle otázek, tak mě i brzo pochopíte. ;-)

Barons